Το άρθρο αυτό γράφεται με το σκεπτικό πως μπορεί να βοηθήσει κάποιον που βρίσκεται σε παρόμοια θέση. Πρόσφατα χρειάστηκε να αλλάξω τους υαλοκαθαριστήρες στο αυτοκίνητο ( Volvo s40 αλλά έχει κοινό τύπο με πολλά άλλα ) και στην αρχική έρευνα διαφάνηκε πως :
- Οι αυθεντικοί κόστιζαν πολύ ( αναμενόμενο ).
- Σε κάποια πρατήρια που ρώτησα τους φάνηκε πολύ δύσκολο να τους αλλάξουν
( αναμενόμενο ??? μάλλον όχι… ) - Υπήρχε εναλλακτική από την αντιπροσωπεία στα μισά χρήματα που όμως δεν ήξερα τι ήταν ( Υποθέτω θα έκαναν την δουλειά τους ).
Αφού διαπίστωσα τα παραπάνω αποφάσισα να ψάξω μόνος μου το θέμα ( κάποιοι μου το παρουσίασαν πολύ δύσκολο… ). Αυτό που τελικά έγινε ήταν να βρω μόνος μου υαλοκαθαριστήρες επώνυμους μαζί με τα έξοδα αποστολής στο 1/3 της τιμής, επώνυμους Γερμανικής κατασκευής ( Heyner ). Φυσικά η τοποθέτησή τους έγινε σε 5 λεπτά και μπορώ να πω πως είναι καλύτεροι από τους αυθεντικούς που από την πρώτη μέρα δεν ήταν ικανοποιητικοί.
Στην πράξη όλα τα αυτοκίνητα υπακούν σε κάποια διεθνή πρότυπα στα ανταλλακτικά. Αυτό συμβαίνει και με τους υαλοκαθαριστήρες. Για το δικό μου αυτοκίνητο ήταν ο : “TOP LOCK” TYPE ARM
Ακολουθούν μερικές εικόνες από την διαδικασία. Πάνω κάτω το ίδιο ισχύει για όλους τους τύπους, δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος που να θέλει πτυχίο…
Η παρούσα ανάρτηση δεν γίνεται με καμία σκοπιμότητα και συμφέρον πέραν της αυτοεξυπηρέτησης όσων έχουν την δυνατότητα να το κάνουν και δεν αποτελεί προτροπή, παρά απλή ενημέρωση.
Περισσότερες πληροφορίες :